
Spalio 1 – 4 dienomis direktoriaus pavaduotojas ugdymui Saulius Rudelis ir informatikos mokytojas Gediminas Jonauskas lankėsi Istituto Istruzione Superiore Liceo Medi (Sicilija, Italija) mokykloje su darbo stebėjimo vizitu.
Vizito dalyviai susipažino su Italijos švietimo sistema, mokyklos struktūra, pedagogų kvalifikacija, mokyklos savitumu.
Mokytojai iš Lietuvos stebėjo pamokas, veiklas, susipažino su mokomaisiais dalykais; kaip ugdomos mokinių socialinės emocinės ir sveikos gyvensenos kompetencijos; kokie metodai, būdai paveikiausi; kaip konkrečiai taikomi mokinių įtraukties principai, kaip vertinamos mokinių įgyjamos kompetencijos. Pamokų, veiklų aptarimų metu buvo giliau išsiaiškinama, kaip efektyviausiai ugdyti mokinių socialines emocines kompetencijas, sveikos gyvensenos įgūdžius. Išsiaiškino, kokių sunkumų kyla, kaip sprendžiamos organizavimo problemos, koks šių veiklų poveikis mokinių mokymosi pasiekimams.
Darbo stebėjimo vizito dalyviai bendraudamai su priimančios mokyklos vadovais aptarė vadovų funkcijas, atsakomybes, vadybinius ugdymo proceso organizavimo aspektus, mokytojų kvalifikacijos kėlimo, bendradarbiavimo su mokinių tėvais klausimus; aptarė, kaip mokykloje stebima mokinių mokymosi pažanga, kokios taikomas mokinių įsivertinimo, grįžtamojo ryšio priemonės.
Diskusijų metu dalyviai kartu su priimančios mokyklos mokytojais, švietimo pagalbos specialistais aptarė didžiausius kylančius iššūkius, mokyklos sėkmes ugdant mokinių socialines emocines ir sveikos gyvensenos kompetencijas, užtikrinant įtraukties principus; taip pat aptarė efektyviausius mokymo metodus, būdus, pagalbos mokiniui teikimo dažnį, formas, mokytojų, mokytojų ir švietimo pagalbos bendradarbiavimo principus ir formas; mokytojų profesinio augimo galimybes, formas; susipažino su mokytojo kasdienio darbo rutina.