Klaipėdos Gedminų progimnazija

Kviečiame susipažinti su Klaipėdos miesto Gedminų progimnazija     

Kas yra Klaipėdos miesto Gedminų progimnazija?

Klaipėdos miesto Gedminų progimnazija yra mokykla.

Gedminų progimnazija yra Klaipėdos mieste. Toliau tekste Klaipėdos miesto Gedminų progimnaziją vadinsime mokykla.

Mokykla rūpinasi mokinių ugdymu.

Ugdymas yra veikla, kai vaikai mokosi:

  • rašyti,
  • skaityti,
  • skaičiuoti,
  • piešti,
  • dainuoti,
  • groti.

Mokykloje mokiniai mokosi:

  • 1 klasėje,
  • 2 klasėje,
  • 3 klasėje,
  • 4 klasėje,
  • 5 klasėje,
  • 6 klasėje,
  • 7 klasėje,
  • 8 klasėje.

Mokykloje dirba:

  • Mokytojai.

Mokytojai:

  • padeda mokiniams mokytis,
  • moko mokinius naujų dalykų.

Logopedas

Logopedas mokiniams padeda taisyklingai kalbėti.

Psichologas

Psichologas mokiniams padeda geriau jaustis.

Socialinis pedagogas

Socialinis pedagogas padeda tiems mokiniams, kuriems yra sunku mokytis.

Daugiau apie mokyklą galite sužinoti interneto puslapyje.

Paspauskite mėlyną nuorodą https://gedminai.lt/.

Tada Jums atsidarys interneto puslapis.

Interneto puslapyje galima paskaityti apie:

  • mokyklos darbus,
  • mokyklos naujienas,
  • mokyklos būrelius,
  • mokyklos renginius.

Interneto puslapyje galima pamatyti nuotraukų iš mokyklos.

Interneto puslapyje taip pat galima sužinoti:

  • Ką reikia daryti, jeigu noriu lankyti mokyklą.
  • Koks yra mokyklos:
    • adresas,
    • telefonas,
    • elektroninis paštas.

Interneto puslapyje svarbią informaciją gali skaityti žmonės su negalia.

Interneto puslapyje svarbi informacija yra parašyta lengvai suprantama kalba.

Jeigu norite skaityti informaciją lengvai suprantama kalba, paspauskite mėlyną

skaitančio žmogaus ženklą.

Tai yra lengvai suprantamos kalbos ženklas.

Lengvai suprantamos kalbos ženklą rasite interneto puslapio viršuje.

Interneto puslapyje svarbi informacija yra parodyta ir gestų kalba.

Gestų kalba yra ženklų kalba.

Kai žmogus kalba gestų kalba, jis judina:

  • rankas,
  • kitas kūno dalis.

Jei norite pamatyti informaciją gestų kalba, spauskite rankų ženklą.

Rankų ženklas yra interneto puslapio viršuje.

Kada mokykla dirba?

Mokykla dirba:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį

nuo 8 valandos iki 17 valandos,

  • penktadienį

nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių.

Mokykla nedirba:

  • šeštadienį,
  • sekmadienį,
  • per šventes.

Ką daryti, jeigu noriu lankyti mokyklą?

Jeigu norite lankyti mokyklą, Jūs turite užsirašyti į mokyklą.

Užsirašyti į mokyklą galima interneto puslapyje.

Paspauskite mėlyną nuorodą

https://svietimas.klaipeda.lt/.

Tada Jums atsidarys interneto puslapis.

Jeigu Jums reikia padėti užsirašyti į mokyklą, Jūs taip pat galite:

  • Paskambinti telefonu.

Telefono numeris yra +370 46 346 109.

 

Parašyti laišką elektroninį laišką.

Elektroninio paštas adresas yra mokykla@gedminai.lt

Ateiti į mokyklą.

Mokyklos adresas yra Gedminų gatvė 3, Klaipėda, Lietuva.


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
4. 10.55—11.40
  • 1. 8.00—8.45
  • 2. 8.55—9.40
  • 3. 9.50—10.35
  • 4. 10.55—11.40
  • 5. 12.00—12.45
  • 6. 13.05—13.50
  • 7. 14.00—14.45